Suomen Yrittäjien jäsenille ilmainen numeropalvelu

18.5.2017

Suomen Yrittäjien jäsenet saavat nyt käyttöönsä ilmaisen nettinumeropalvelun. SY on tehnyt sopimuksen Asiakastieto Oy:n kanssa, joka tarjoaa numeropalvelun ja muitakin palveluja Yrittäjien jäsenille.

 – Monet yrittäjät ovat kaivanneet meiltä nettinumeropalvelua. Olen iloinen, että voimme nyt yhdessä Asiakastiedon kanssa tarjota tämän odotetun palvelun jäsenillemme, sanoo Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen.

Suomen Yrittäjien jäsenille ilmainen internetnumerohaku on käytettävissä yrittajat.fi-verkkopalvelun etusivun kautta tästä päivästä alkaen. Hakujen tekeminen edellyttää kirjautumista jäsensivuille SY:n jäsennumerolla. Edun arvo on 499 euroa vuodessa.

Kassavirrat hallintaan

Nettinumerohaun lisäksi yrittäjien käytössä on myös Asiakasoptimi-palvelu. Sinne mennään osoitteessa asiakastieto.fi. Se vaatii rekisteröitymisen ja käyttäjille lähetetään tunnukset. Asiakasoptimi-palvelun avulla yrittäjä saa tietoa kassavirran hallintaan, muun muassa näkee helposti keneltä kassavirta tulee.

Mietitkö yrityksen myymistä tai ostamista?

Yrityksen myymistä tai ostamista suunnittelevia kiinnostaa puolestaan yrityksen Arvoraportti. Yrittäjäpörssi.fi palvelusta tehdään ohjaus Arvoraportin hankintaan. Arvoraportti määrittää yrityksen arvon Asiakastiedon mallilla sekä verottajan mallilla ja sisältää paljon muita tunnuslukuja kohdeyrityksen toimialasta.

SY:n jäsenet saavat Arvoraportin jatkuvana tilauksena jäsenetuhintaan 500€+alv (normaali hinta 650€). Arvoraportin voi tilata myös kertatilauksena jäsenetuhintaan 550€ (normaali hinta 700€)

Suomen Yrittäjien jäsenet saavat Asiakastiedon sopimusasiakkuuden ilman vuosimaksua ensimmäiseksi vuodeksi. Etu koskee uusia asiakkaita. Sopimusasiakkuus mahdollistaa perushaut veloituksetta. Lisäksi uudet asiakkaat saavat 30 euron arvosta prepaid- etua, jolla voi suorittaa tietohakuja. Edun arvo on 290 euroa.

Kustannussäästöjä ja paljon muutakin

Suomen Yrittäjien ja Suomen Asiakastieto Oy:n yhteistyön myötä jäsenyrityksille tarjottavan asiakkuuden edut eivät jää pelkästään kustannussäästöihin.

– Monet yritykset ymmärtävät jo, että johdonmukainen, mietittyyn luottopolitiikkaan perustuva riskinhallinta lisää taloudellista tehokkuutta ja laajaan dataan pohjaava uusasiakashankinta kasvattaa myyntiä. Tämän lisäksi haluamme tukea yrityksiä vahvistamaan omille asiakkailleen tarjoamaansa asiakaskokemusta, sanoo Asiakastiedon toimitusjohtaja Jukka Ruuska.

Asiakastiedon palveluita käyttäen yritysten monet back office -tyyppiset, päätöksentekoa tukevat toiminnot pystytään automatisoimaan, jolloin turhat kyselyt ja tietopyynnöt eivät rasita loppuasiakasta.

– Asiakkaanamme yritys pystyy keskittymään aidosti omia asiakkaitaan palvelevien ratkaisujen löytämiseen, olivatpa nämä loppuasiakkaat sitten yrityksiä tai kuluttajia. Vahva asiakaskokemus näkyy aivan varmasti myös taloudellisissa tuloksissa, Ruuska korostaa.

Suomen Asiakastieto Oy on yksi johtavista yritysjohdon, taloushallinnon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalveluyhtiöistä Suomessa.

toimitus@yrittajat.fi